معرفی اسوه علم

اسوه علم همانطور که از نامش پیداست در تلاش است تا با ارائه محتوای آموزشی و کمک آموزشی مورد نیاز، فرزندان عزیز میهن پرافتخارمان ایران را تبدیل به الگوهای برتر علمی نماید. ما معتقدیم که هر فرد باید مطابق علایق و توانایی ها و به عبارت بهتر نیازهای اختصاصی خود روش و محتوای آموزشی مناسب را انتخاب نماید تا در کمترین زمان بصورت موثر به اهداف خود دست یابد.

داستان اسوه علم

در فروردین ماه 1385 پس از انجام موفقیت آمیز پروژه پایگاه اینترنتی المپیاد  شیمی برای دانش آموزان سراسر کشور و فعالیت بیش از 600 دانش آموز و 30 مدرس در وب سایت Chemistal، به فکر ایجاد مرجعی برای یادگیری زبان انگلیسی در قالب یک وبلاگ افتادیم.

کار اسوه علم چیست؟

فعالیت اصلی ما در زمینه تولید محتوای آموزشی تعاملی و خودآموز است که در کنار آن با توجه نیازفراگیران و جامعه آموزشی خود به ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه آموزشی و کمک آموزشی همچون بازی های فکری و مهارتی می پردازیم.

تفکر اسوه علم

نگرش اصلی ما ارائه محتوای آموزشی با کیفیت بر اساس نیازهای فراگیر است. چون ما معتقدیم که هر فرد باید مطابق علایق و توانایی ها و به عبارت بهتر نیازهای اختصاصی خود روش و محتوای آموزشی مناسب را انتخاب نماید تا در کمترین زمان بصورت موثر به اهداف خود دست یابد.

روش کار ما از ابتدا پژوهش محور بوده؛ یعنی هر آنچه را انجام می دهیم بر اساس مطالعات میدانی و تست های آماری (همچون T-Test) آزموده ایم و سپس با اطمینان به فراگیران خود ارائه داده و تا حصول نتیجه پشتیبانی ها و اصلاحات لازم را انجام می دهیم.

پلی میان آموزش و بازار کار

آموزش مطابق با نیاز فراگیر و پیوسته با بازار کار اصلی‌ترین هدف سامانه‌های آموزشی مدرن است. در این رویکرد، برنامه‌های آموزشی به منظور توسعه مهارت‌ها، دانش و قابلیت‌های لازم برای ورود و پیشرفت در بازار کار طراحی می‌شوند. باتوجه به تغییرات سریع در صنایع و فناوری‌ها، آموزش باید پذیرش و تطبیق پذیری لازم را داشته باشد تا فراگیران قادر به انعطاف پذیری در محیط کار باشند. 

آموزش به عنوان ابزار پیشرفت شغلی

آموزش‌های حاکم بر نگرشی نوین باید تا حد امکان بر اساس نیازهای واقعی صنایع و بازار کار تدوین شوند و محتوا، روش‌ها و ارزیابی‌ها را با توجه به الزامات بروز و عملکرد حرفه‌ای آپدیت کنند. از طرف دیگر، بازار کار نیز باید ضمن درک و تحلیل نیازهای فعلی و آینده، با همکاری سازمان‌های آموزشی و دانشگاه‌ها، به آن‌ها راهنمایی و پشتیبانی کند تا برنامه‌های آموزشی مناسب و کارآمد ترسیم شود. این هماهنگی سازمانی میان آموزش و بازار کار، می‌تواند باعث تولید نیروی کار مجهز، قابلیت‌آفرین و سازنده شود که توانایی رقابت در عصر فناوری و جهانی شدن را داشته باشد.

دریافت مجوز تجارت الکترونیکی از اینماد

سال 1402

تجربه فعالیت مستمر در زمینه آموزش الکترونیکی

از سال 1385

تشکیل هسته های علمی از اساتید متعهد

سال 1394